Nowenna pompejańska

Zawierz swój problem Maryi

Krzych: Miałem wrażenie że spotkam przeznaczoną mi miłość.

Chciałbym podzielić z wami moim świadectwem. Tak jak w tytule jest to moja pierwsza nowenna która jutro kończę. Przez te 53 dni nie było łatwo często chciałem to zakończyć bo moja prośba nie była spełnieniona. Jednak z każdym dniem czułem coraz większy spokój w sobie i miałem wrażenie że spotkam przeznaczoną mi miłość.

Mam nadzieję że Maryja spełni tą prośbę chodź wiem że nic nie przychodzi łatwo. Ale wiem jedno że to moja nie ostatnia nowenna!Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim spokojnych i radosnych świąt w gronie najbliższych !

0 0 głosów
Oceń wpis
Powiadamiaj mnie o odpowiedziach
Powiadom o
guest
29 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Emek
Emek
28.12.16 10:20

Ja nie chciałem sugerować że ktoś jest bardziej doskonały czy nie ja chciałem tylko nakreślić o który fragment w Biblii mi chodziło po za tym hipokryzja to domena nas wszystkich wszyscy wiemy jak należy czynić a sami najlepiej wiemy jak to nam wychodzi.

Emek
Emek
28.12.16 00:54

NiepasującyElement są tacy którzy rezygnują z pustelniczego życia i zakładają rodzinny ale są też tacy co pomimo nawet okazji na założenie rodzinny nie korzystają z niej są szczęśliwi samotni fakt Bóg tak powiedział że nie jest dobrze być mężczyźnie samemu ale znowu w nowym testamencie Jezus powiedział że dzieci z tego świata żenią się i za mąż wychodzą a tam po drugiej stronie tego nie będzie gdzieś jest również mowa o życiu bezżennym to był jakiś fragment o wyższości życia bezżennego nad małżeńskim nie pamiętam gdzie to było autor tam mówił że człowiek bezżenny robi wszystko aby przypodobać się Bogu… Czytaj więcej »

NiepasującyElement
NiepasującyElement
28.12.16 09:38
Reply to  Emek

Zwróciłam uwagę na hipokryzję niektórych ludzi. którzy upierają się, że są samotni i szczęśliwi i mimo tego rzekomego szczęścia potem szukają czegoś lepszego w postaci rodziny. Jest wiele dróg do Boga i to, że ktoś jest samotny nie oznacza, że jest bardziej doskonały od tego żyjącego w małżeństwie i na odwrót. Bóg dał nam wiele dróg do Niego.

Daria.np
Daria.np
28.12.16 14:44

Niepasujacy element chyba niedokońca sie rozumiemy… Ty mowisz o posiadaniu rodziny, jako szczęściu. Ja to widzę jako powołanie. I nie widzę tu hipokryzji. Nawet posiadając rodzine, która ma niby zapewnić szczęście, możesz byc nieszczęśliwa, bo np. Mąż pijak, awanturnik albo bedzie chodził na boki. Mało tu takich historii? W naszym sercu jest dziura, która moze zapełnić tylko Bog i tylko dzięki Niemu możesz byc szczęśliwa. Możesz dalej twierdzić, ze nie mam racji, masz do tego prawo. Ale powiem Ci, ze mam zaplanowany ślub, mam naprawdę wspaniałego mężczyznę, naprawdę wymodlonego i z boku moze to wyglądać, jak istna sielanka i tak… Czytaj więcej »

NiepasującyElement
NiepasującyElement
28.12.16 15:47
Reply to  Daria.np

Oczywiście, że rodzina to powołanie, które Bóg daje ludziom, aby byli spełnieni.

Nasze niezrozumienie widocznie wynika z tego, że poruszamy kwestie bardzo obszerne i najlepsza byłaby dyskusja słowna.

Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego.:)

Krzysiek
Krzysiek
27.12.16 18:38

Nigdy nie należałem do osób wierzących wręcz omijałem kościół ale pewne wydarzenia zmieniły mnie. Mija rok a ja krok po kroku uczę się na nowo rozmawiać z Bogiem. Przed Nowenna byłem w kilkunastu związkach mniej poważnych lub bardziej jednak wszystko z czasem gasło. I wtedy usłyszałem o Nowennie. Oczywiście nie byłem pewny czy dam radę przez 54 dni wytrwać ale z każdym dniem czułem się silniejszy fizycznie i duchowo. Moja prośba nie została spełniona ale wierzę że kiedyś będzie mi to dane. Chodź nic nie przychodzi łatwo ale… Najkrętsze drogi dają najpiękniejsze widoki 🙂 PS:Dziękuję za wszystkie rady i komentarze… Czytaj więcej »

Zadowolona
Zadowolona
27.12.16 17:11

Zakładam nową Różę Różańcową modlącą się w intencjach dusz w czyśćcu cierpiących ( 1 dziesiątka Różańca dziennie + przynajmniej raz w tygodniu modlitwa św. Gertrudy za dusze w czyśćcu cierpiące – uwalniająca 1000 dusz ) – jeżeli ktoś z Was byłby zainteresowany modlitwą w tej Róży to proszę o kontakt na maila zadowolona_np(małpa)op.pl „Często to, co przez Świętych w Niebie uzyskać nie mogłam, otrzymałam natychmiast, kiedy zwróciłam się do dusz w czyśćcu. ” Św. Katarzyna z Bolonii, „ To, co ktoś dla dusz czyśćcowych czyni, czy modli się za nie, czy ofiaruje cierpienie, zaraz mu to wychodzi na korzyść i… Czytaj więcej »

Zadowolona
Zadowolona
27.12.16 17:09

Zakładam nową Różę Różańcową modlącą się w intencjach dusz w czyśćcu cierpiących ( 1 dziesiątka Różańca dziennie + przynajmniej raz w tygodniu modlitwa św. Gertrudy za dusze w czyśćcu cierpiące – uwalniająca 1000 dusz ) – jeżeli ktoś z Was byłby zainteresowany modlitwą w tej Róży to proszę o kontakt na maila zadowolona_np@op.pl „Często to, co przez Świętych w Niebie uzyskać nie mogłam, otrzymałam natychmiast, kiedy zwróciłam się do dusz w czyśćcu. ” Św. Katarzyna z Bolonii, „ To, co ktoś dla dusz czyśćcowych czyni, czy modli się za nie, czy ofiaruje cierpienie, zaraz mu to wychodzi na korzyść i… Czytaj więcej »

Emek
Emek
27.12.16 14:43

Może źle się wyraziłem z tym że Bóg wyjdzie na swoje bardziej mi chodziło że niezależnie co się stanie i tak to On będzie wygranym Jego będzie chwała z tym zakładaniem rodzinny to właśnie w gruncie rzeczy to chce przekazać ostrzec właśnie że małżeństwo to nie wyjście z kłopotów problemów nie jest remedium na ból tylko jest nowym rodzajem kłopotów tak jak ktoś mądry powiedział że łańcuchy małżeńskie są za ciężkie nie masz przypadkiem takiego odczucia Daria czytając te nowenny o miłość że te osoby nie mówię że wszyscy ale większość właśnie ma takie przekonanie że druga osoba będzie remedium… Czytaj więcej »

NiepasującyElement
NiepasującyElement
27.12.16 15:23
Reply to  Emek

Oczywiście, że małżeństwo to nie lek na wszystkie problemy, bo one towarzyszą nam przez całe życie. Moim zdaniem chodzi o to, żeby w takim rozrachunku, podsumowaniu swojego życia można było stwierdzić, że jest się szczęśliwym, a to szczęście zazwczyczaj jest związane z rodziną. Po prostu.

Daria.np
Daria.np
27.12.16 19:09

Jedynym i prawdziwym szczęściem jest Bog i Jego miłość! Rożne sa tylko drogi do Niego. Podejscie, ze rodzina da mi poczucie szczęścia jest błędne. Nie mam rodziny i jestem szczęśliwa, jak bede ja miała to tez bede szczęśliwa. W zakładaniu rodziny chodzi raczej o świadomość Dania całego siebie drugiemu człowiekowi, osoby ktore czuja powołanie do życia w pojedynkę rozdają siebie innym, służą, jako wolontariusze, jeżdżą na misje albo po prostu pomagają sąsiadom. Emek nie ocenialabym tego dlaczego ludzie modlą sie o drugie połówki, ja wierze w to, ze modlitwa rozszerza serce na Boga i dzis mogą modlic sie o powrót… Czytaj więcej »

NiepasującyElement
NiepasującyElement
27.12.16 23:32
Reply to  Daria.np

Do Darii.np Masz rację i jej nie masz. Bo z jednej strony to Bóg powinien być jedynym źródłem naszego szczęścia, zgadzm się. Ale posiadanie rodziny przecież nie deprecjonuje miłości do Boga, ludzie są nam potrzebni do życia. Przecież Adam miał w raju wszystko, co można sobie wyobrazić, a jednak Bóg stwierdził, ”Nie jest dobrze, żeby mężczyzna był sam” (Rdz 2, 18). Dlatego właśnie osoby szczęśliwe z Bogiem szukają relacji z innymi i to jest dobre, a jeśli nie potrzebują innych ludzi żyją w zakonach albo pustelniach. Często ludzie twierdzą, że są np. szczęśliwi będąc samotni (nie mają męża czy żony)… Czytaj więcej »

Daria.np
Daria.np
27.12.16 14:15

Emek, ale ja nigdzie nie napisałam, ze zycie z Bogiem jest sielanka, a przeciwnie! Poza tym, ja 30 mam za soba i nie mam męża i nie mam dzieci:) ok mam, a właściwie mamy plany i troche zazdroszczę ludziom, którzy założyli rodziny w wieku dwudziestu paru lat, bo nie mieli takiej świadomości, były emocje, uczucia i decyzja. Z innej beczki, wiara bez watpliwości nie jest wiara, a wiedza. Jezus tez zwątpił. Ale chodzi o to, by wierzyć mimo wszystko. Samo wyrażenie, ze bedzie dobrze ogólnie nic nie wnosi, bo co to znaczy, ze sie ułoży? Całe nasze zycie przesiąknięte jest… Czytaj więcej »

Kamila
Kamila
27.12.16 17:32
Reply to  Daria.np
NiepasującyElement
NiepasującyElement
27.12.16 13:21

Dołączam do dyskusji słowa ojca Pelanowskiego: https://www.youtube.com/watch?v=VlRNrysZetI
Myślę, że Bóg na pewno ma udział w tym, kto pojawi się na naszej drodze, w kim się zakochamy, kogo polubimy itd., podaje nam swoje ”propozycje”. Jednak ostateczna decyzja, kogo sobie wybierzemy na życie należy od nas, wtedy bowiem mamy możliwość korzystania z wolnej woli.

Dołączam do dyskusji słowa ojca Pelanowskiego: https://www.youtube.com/watch?v=VlRNrysZetI

Emek
Emek
27.12.16 12:38

Zgadzam się z Tobą Daria.np ja mam tylko zastrzeżenie do przeznaczenia słowo te chyba występuje tylko jeden jedyny raz w biblii przeznaczone jest nam raz umrzeć fakt Bóg ma plany tylko nie zależnie co człowiek wybierze On zawsze wyjdzie na swoje Widzisz my ludzie jesteśmy smarkaterią która nie pojmie Boga i jak On działa nie wszystkie postacie biblijne wybierały wolę Bożą a i tak Bóg zwyciężał np Jonasz nie chciał spełnić woli Bożej uciekał od niej a jak ją już zrobił to na odwal się bez jakiegoś zaangażowania a i tak wypełniła się Boża wola , nawet jeżeli uciekamy od… Czytaj więcej »

Aguska
Aguska
27.12.16 01:34

Krzychu ja sie modliłam NP o dobrego meza ale moja prośba jeszcze nie została wysłuchana …

Emek
Emek
26.12.16 19:01

TunaFish „same przeznaczenie się nie znajdzie” fajna sprzeczność pewnie że nie musi mnie słuchać ja chciałem go tylko przestrzec aby się nie władował w pułapkę myślenia że gdzieś tam daleko jest mi pisana osoba bo od tego robią się później schizy potem pojawiają się te głupie pytania jak coś nie daj Boże nie wypali w małżeństwie czy to te/ta? a może pomyliłem/łam się?? a może do zakonu powinnam iść na księdza ?? itp itd , cynik dzięki za komplement słyszałem że cynizm jest oznaką bardzo wysokiej inteligencji a pierogów więcej nie zjem bo widzisz najprawdopodobniej moim „przeznaczeniem” było zapaść na… Czytaj więcej »

Daria.np
Daria.np
27.12.16 10:44
Reply to  Emek

A ja Ci Emek powiem, ze nie wiem, jak jest z tym przeznaczeniem, czy planem bożym. I naprawdę wiele nad tym myślałam…. i ile osób tyle teorii i przekonań. My rzeczywiscie mamy wolna wole i mamy prawo podejmować decyzje, ale mamy tez prawo, a nawet obowiązek pytac Boga co On o tym myśli. Zawsze mozemy prosić Go o to, by pokazywał wady naszego wybranka/wybranki, i by otwierał nam nasze oczy na to. Tak wady, bo zalety dostrzegamy nazbyt łatwo, zwłaszcza w stanie euforii. Pewności, ze to ten/ta chyba nikt kto myśli trzeźwo mieć nie moze, bo nasza natura jest grzeszna… Czytaj więcej »

m
m
25.12.16 20:45

wiem Emku:)

m
m
25.12.16 20:44

warto też modlić się dalej,szczególnie przez wstawiennictwo św.Józefa i działać, polecam też inne odcinki z serii Ballady i romanse o.Szustaka

Emek
Emek
25.12.16 20:15

O właśnie o to mi chodziło m dokładnie o to co o.Szustak powiedział

TunaFish
TunaFish
25.12.16 20:04

Krzychu, piękne świadectwo 🙂 ja też sie modliłam w intencji o dobrego męża teraz w nowennie pompejańskiej, wczoraj skończyłam, i od cześci dziękczynnej na przekór wszystkiemu cieszę się, bo dostanę, o co prosiłam, zostałam wysłuchana 🙂 mam takie wewntrzne przkeonanie, tego sie trzymam w cięższych chwilach. Zabawna sytuacja, no ale widać taką łaskę otrzymałam, że cieszę się już tu i teraz z tego mojego przeznaczonego i dziękuje za niego:) to z usmiechem i do przodu, Krzychu, wyjść i zacząć szukać, bo sama się przeznaczona nie znajdzie 🙂 Wspaniałych Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! emka cynika nie słuchaj, Grinch na Święta powinien… Czytaj więcej »

m
m
25.12.16 20:03

Ballady i romanse. Odcinek 4: Czy ktoś jest mi przeznaczony? [ENG – o. Szustak – youtube

aaa
aaa
25.12.16 19:50

Krzychu obejrzyj sobie „Ballady i romanse” o.Szustaka – może ci w czymś pomoże i módl się też do św.Józefa i działaj:)

Emek
Emek
25.12.16 19:40

Przeznaczenie jest domeną religii wschodu nie katolicką człowiek ma wybór może decydować sam o swoim losie sam Bóg o tym mówi kładę przed tobą życie i śmieć wybieraj ja i każdy z was jest wolny i to jest piękne mogę decydować czy szukać dobra czy zła czy się żenić czy nie nic nie jest ustalone odgórnie od takiego myślenia potem jest krzywe patrzenie na Boga że jest on okrutny zły ludzie jak by istniało coś takiego jak przeznaczenie że muszę być z tym albo robić to no to sorry bardzo nie dawno czytałem o dziewczynie która w wieku 8 lat… Czytaj więcej »

Asia
Asia
25.12.16 17:42

Emek każdy włos na Twojej głowie został przez Pana połączony każdy Twój ruch i każde Twoje uderzenie serca jest dzięki Boga wiec powiem Ci jedno sam to Ty możesz jedynie…… jak masz papier jeśli nie masz to Twój problem i nawet jeśli wydaje się komuś bądź też jakiś nowoczesny kapłan mu mówi że Ty coś sam możesz wiedz że się mylisz i Ty i ten człowiek. Krzychu a Ty się nie przejmuj módl się a Pan w odpowiednim czasie da Ci wspaniała i dobra osobę zobaczysz, wierzę w to gorąco. Pozdrawiam

Emek
Emek
25.12.16 17:19

Zapamiętaj sobie chłopak przeznaczona jest tylko śmierć wszystko inne to Twoje podejmowane decyzje.

29
0
Co o tym sądzisz? Napisz swoją opinię!x