Nowenna pompejańska

Zawierz swój problem Maryi

Barbara: cuda cuda i jeszcze raz cuda

0
0
głosów
Oceń wpis

Panienka Przenajświętsza oblewa każdego, kto się do niej zwracam deszczem łask! Ja modliłam się w intencji budowy domu. Wydawało się to nie do przejścia, brak pieniędzy, mąż wszystko robił sam z kolegami. Płakałam, diabeł kusi. Potem depresja, szpital, czarne myśli. I nagle chwyciłam się znowu mojego ratunku – Maryi. I po 2-3 tygodniach wszystkie nasze zdrowotno-finansowe problemy zaczęły się rozwiązywać! Po prostu cud. Modliłam się tez pompejańską o wyjasnienie sytuacji zawodowej. jestem grafikiem ale tempo i praca w stresie w agencji to nie na moje nerwy. Gdy skonczylam 3 lata temu tą nowennę w intencji sytuacji zawodowej, cos mi podpowiedzialo by isc na germanistykę. Po trzech latach ciezkich studiów mam licencjata drugiego i otwieram z impetem szkołe jezyków obcych i wszystko idzie tak gładko! Cudownie. Wspierał w chorobie i teraz poczynaniach zawodowych CUDOWNY mąż wyproszony w Medjugorie! Chwała Panu! Bóg jest Miłością i jest wielki! Pozdrawiam zaufajcie!

Zapisz się na cotygodniowe powiadomienia o świadectwach:


Powiadamiaj mnie o odpowiedziach
Powiadom o
guest

Zobacz podobne wpisy:

74 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
mama 6 dzieci
mama 6 dzieci
07.03.15 14:01

Witam ,jestem mamą 6 dzieci i zostalam wdową 10 lat temu gdy moja najmlodsza miala 2 miesiące,a najstarsza dziewczynka 15 lat ,bez pieniędzy bez dobrego domu.Maż zaczal budowac dom ale zawsze bylo pilniejsze u ludzi bo byl budowlancem ,bylam w tak krytycznej sytuacji ze plakalam wieczorami i często zastanawialam się ja ja mam zyc i jak wychowywac dzieci -pomogla mi modlitwa Rozancowa czasami rano ,czasami wieczorem ,czasami w poludnie,zalezy kiedy poczulam taką potrzebę.Jak nie mialam pracy i poszlam na pielgrzymkę pieszą do Rajgrodu i modlilam się o pracę pamiętam jakby to bylo dzis ,wrocilam do domu a niedzielę dzwoni moja… Czytaj więcej »

Mała
Mała
19.11.14 17:50

Czy można pomóc osobie zniewolonej przez złego jeśli ona sama tego nie chce ? modlitwy pomogły na tyle, że przestały dziać się ,, dziwne,, rzeczy w domu. dziecko, które dało przyzwolenie złemu ma depresję, jest przepełnione nienawiścią, nie daje sobie pomóc. Kiedyś powiedziało, że jak nie może zasnąć słyszy głos w glowie kogoś kto je nienawidzi, chce zeby zdechło, lubi widok zabijanych. Objawy psychotyczne wykluczone przez psychiatre. Modliłam się NP dwa razy. Raz za chorą na raka siostrę ze skutkiem. Drugi za to dziecko. Na razie bez wiekszego efektu. Chyba zacznę jeszcze raz.

Ala
Ala
18.10.14 19:18

jasne, że w psychologii, chętnie coś o tym poczytam. dziękuję. A moje słowa nie zrozumiałaś, nie ma w nich żadnej oceny. Zastanawiam się jedynie, czy nie jest to smutne, że ktoś nie chce pomocy innych, kiedy wyciągają do niego ręce a paradoksalnie chce coś osiągnąć co ci ludzi już mają. to przykład czysto ludzki. być może podobnie wygląda z modlącymi się a chcącymi po swojemu te intencje 'załatwić” a nie chcą dostrzec, że może Bóg działa, ale jeszcze tego nie widać. gdzie tu ocena?

lulu
lulu
18.10.14 19:35
Odpowiada na wpis:  Ala

może źle zrozumiałam, masz rację to bardzo smutne, za taką osobę trzeba się modlić, żeby ją Bóg od takiego postępowania uwolnił, bo ta osoba może nawet tego nie zauważać, może działać automatycznie, być zniewolona np. przez toksyczny wstyd albo stłumione emocje, albo poczucie niskiej wartości, Bóg raczy wiedzieć co to jest

Ala
Ala
18.10.14 20:53
Odpowiada na wpis:  lulu

nie, nie, osoba którj przykład przytoczyłam ma raczej zawyżone poczucie wrtości w stosunku do swoich mozliwości. modlitwa tu nic nie da, chyba bym była śmieszna chcąc poświęcic swój czas na to, kiedy już proponowałam tej osobie pomoc, a ona sie uważa za lepsza i nie chce działać w zespole, to co można na to poradzić? Szkoda mi tylko, bo wiem, że bez nas nie osiągnie wiele, bo nie ma umiejętności. ale to nie na temat już. Przykład dosłownie miał dotyczyć naszych egoistycznych dążeń do wyznaczonego celu, nie wiedząc że może inna droga (która nam się nie podoba) może właśnie do… Czytaj więcej »

Ala
Ala
18.10.14 22:44
Odpowiada na wpis:  Ala

Dodam tylko, że mniej więcej chodzi mi o to co wcześniej napisała Jola na swoim własnym przykładzie. Ten jej przykład jest na prawdę bardzo dobry. Wszystko się zmienia, ludzie sie też zmieniają. Być może były chłopak Oliwii zobaczy kiedyś jak to jest bez niej. albo zupełnie coś innego co nam sie w głowie nie mieści.

lulu
lulu
18.10.14 18:40

Jak ktoś szuka szczęścia to dzisiaj przeczytałam taki tekst, może komuś pomoże w szukaniu szczęścia: „Królestwo niebieskie jest w nas” powiada Pismo Święte. Człowiek owładnięty toksycznym wstydem szuka szczęścia i potwierdzenia własnej wartości poza samym sobą, bo jego wnętrze jest ułomne i niedoskonałe. Człowiek owładnięty toksycznym wstydem jest duchowym bankrutem.” – Bradshaw John, Toksyczny wstyd: Jak uzdrowić wstyd, który cię zniewala
Wiem że pisze nie na temat 😛

Ala
Ala
18.10.14 18:52
Odpowiada na wpis:  lulu

a mnie to interesuje, ten 'toksyczny wstyd”, nieslychane, jakas ciekawa teoria. Obawiam się, że jestem właśnie ofiarą czegoś takiego.

lulu
lulu
18.10.14 18:56
Odpowiada na wpis:  Ala

to jest określenie używane w psychologi

York
York
18.10.14 15:02

No to jak jest z tą modlitwą ? W części dziękczynnej wciąż błagamy o łaskę czy już tylko dziękujemy za jej otrzymanie ?

lulu
lulu
18.10.14 15:35
Odpowiada na wpis:  York

York jeśli nie otrzymałeś to takie dziękowanie za jej otrzymanie będzie sprzeczne, będziesz się z tym źle czuł, bo będziesz wiedział że to kłamstwo. Jeżeli nie otrzymałeś to proś i podziękuj za wysłuchaną modlitwę. Np. Boże proszę cię żebym wygrała w lotto i dziękuję za to że mnie wysłuchałeś, że udzielisz mi tej łaski w we właściwym czasie, ale nie tak ja chce ale tak jak ty chcesz nich mi się stanie. I po problemie

Ala
Ala
18.10.14 15:59
Odpowiada na wpis:  York

Wiesz co, albo sobie jaja robisz, albo nie rozumiesz prostej rzeczy. Jakbyś nie zauważył, to informuję że to jest modlitwa dla wierzących. Osoba wierząca a nie uznająca Matkę Bożą za kłamcę, z czystej prostoty serca powinna zakładać, że otrzyma o co prosi. Czyli ta druga część jest już podziękowaniem za otrzymaną łaskę. Ot i tyle.
Z punktu widzenia wierzących powinno się jedynie uznać, że jeśli tej wg siebie wymyślonej łaski nie widzimy, to nie znaczy, że jej nie ma.

lulu
lulu
18.10.14 16:49
Odpowiada na wpis:  Ala

Wiesz co, możesz mnie uznać za niewierzącą, twoja sprawa. Odmówiłam kilka nowenn pompejańskich i to o co prosiłam nie otrzymałam i nie mam zamiaru sobie wmawiać że otrzymałam, tylko ona jest niewidzialna dla mnie. „jeśli tej wg siebie wymyślonej łaski nie widzimy, to nie znaczy, że jej nie ma” To znaczy że jest? Jeśli ktoś się modli o czyjeś zdrowie i potem ta osoba umiera to co ma sobie wmówić, że ta osoba nie umarła, że ozdrowiała, że żyje? To zwykłe kłamstwo. Trzeba sobie uświadomić, że możemy nie otrzymać łaski od Boga i wątpię że Matka Boża mogła coś takiego… Czytaj więcej »

York
York
18.10.14 17:27
Odpowiada na wpis:  lulu

Też tak uważam lulu. Albo ludzie coś poprzekręcali z Tą modlitwą, albo Matka Boża „zapomniała” dodać – „jeśli to o co prosisz będzie zgodne z wolą Bożą”

Pan Jezus siostrze Faustynie też obiecał wiele za odmawianie koronki, ale już w następnym objawieniu dodał ” Jeśli to będzie zgodne z wolą Bożą”

Oliwia
Oliwia
18.10.14 18:04
Odpowiada na wpis:  York

Kochani odnośnie problemu jak się modlić w części dziękczynnej jak nie zostaliśmy wysłuchani- jako że właśnie jestem w części dziękczynnej a wysłuchana nie zostałam robię tak – zaczynam modlitwę „ten różaniec odmawiam na Twoją cześć Królowo Różańca Świętego w intencji….(tu podajemy o zdrowie osoby X, nawrócenie osoby Y, o dobrą pracę itp, kto o co prosi), później modlę sie całą część różańca i na koniec modlitwa dziękczynna. W modlitwie dziękczynnej nie wspominam już nic o intencji, po prostu czytam jak jest napisane. Tylko druga sprawa jest taka, że w tej modlitwie dziękczynnej niejako obiecujemy Maryi, że głosi wszystkim będziemy jak… Czytaj więcej »

Ala
Ala
18.10.14 18:09
Odpowiada na wpis:  York

Ależ to właśnie miałam na myśli. Lulu i York. I tak jak to mówi Oliwia: „z góry dziękuję”, choc w tym przypadku pasowałoby „z dołu” ;))) ach, takie tam zwykłe przemyślenia osoby na pół wierzącej.

Oliwia
Oliwia
18.10.14 18:35
Odpowiada na wpis:  York

W każdej modlitwie wola Boga jest na wierzchu, a dopiero potem nasze rozterki i prośby. Lulu jeśli otrzymanej łaski nie widzisz, nie czujesz, nie słyszysz to znaczy, że nie zostałaś jeszcze wysłuchana, proste. To wszystko zależy od człowieka, są ludzie, którzy bardzo chcą to łaskę widzieć i mieć te przekonanie, że Bóg ich wysłuchał, w związku z tym przerabiają tą sytuacje wedle siebie. Np prosili o zdrowie dla pewnej osoby a ona zmarła, to uznali, że przecież wyprosili dobrą śmierć, choć dobra śmierć i zdrowie to dwie różne łaski/intencje. Albo ktoś prosił o pracę a dostał łaskę „zrozumienia że musi… Czytaj więcej »

lulu
lulu
18.10.14 18:49
Odpowiada na wpis:  Oliwia

Oliwo tylko, że Bóg od ciebie tego nie wymaga, nie popadaj w pychę, dar to dar jak sama nazwa wskazuje dar dostaje się darmo, a nie transakcja kupno sprzedaż. Ciągle próbujesz sobie wytłumaczyć dlaczego nie zostałaś wysłuchana, może zostaw to. Nauczyłam się że jak pojawia się we mnie pytanie dlaczego ja? przywołuje sobie w głowie Jezusa i Jego odpowiedz Zaufaj Mi. Ale wiem, że przez te rozterki trzeba przejść każdy własną drogą, żeby znaleźć odpowiedz, która zawsze jest taka sama – Zaufaj Mi.

Ala
Ala
18.10.14 18:49
Odpowiada na wpis:  Oliwia

Aż nie możliwe, żeby nic się nie działo. Jesteś prawdziwie wierząca. Nie wiem jakie są drogo boże, może wcale ich nie ma. Jednak czasem nasze plany są bardzo głupie i prowadzą na manowce choć tego nie dostrzegamy, bo chcemy coś i już. Podam przykład Oliwia: znam koleżankę, ktora pragnie w naszej branży zrobić karierę (dodam, że dosłownie chce być na świeczniku), jednak dodam też, że dąży ona do tego od lat usilnie nie mając niestety wystarczająco talentu (to ciężki dość zawód). Nasz inzynier (szef działu) czasem proponował jej, żeby weszła w skład grupy, bo wtedy jej „średnie” zdolności nie przeszkadzałyby… Czytaj więcej »

lulu
lulu
18.10.14 18:55
Odpowiada na wpis:  Ala

Ala nie oceniaj ludzi po pozorach, nigdy nie wiesz co jest w człowieku i co nim kieruje, im więcej czytam o moim „schorzeniu” tym więcej rozumiem nie zawsze mądre zachowania innych.

Oliwia
Oliwia
18.10.14 21:31
Odpowiada na wpis:  Ala

Ala może podam przykład tak od serca dlaczego uważam, że nie zostałam wysłuchana. Pierwszą NP modliłam się o powrót chłopaka, po jakiś 2 tygodniach uznałam, że to takie narzucanie Bogu, więc trochę przekształciłam ta intencję na pogodzenie i uzdrowienie naszych relacji i ułożenie mojego życia (chodziło mi o to że nie proszę Boga już o miłość tej osoby, ale żeby była pomiędzy nami jakaś nic porozumienia i choćby zwykłe koleżeństwo). I mogę powiedzieć, że nie zostałam wysłuchana, bo ta znajomość po prostu umarła, nie mamy zupełnie kontaktu ze sobą, on podobno pokasował nawet nr do mnie. Myślałam, że może dostane… Czytaj więcej »

Aneta
Aneta
18.10.14 21:50
Odpowiada na wpis:  Ala

@Oliwia, widziałaś „Młodość mija, a ja niczyja” o. Szustaka? Polecam.

lulu
lulu
19.10.14 16:35
Odpowiada na wpis:  Ala

Aneta ja widziałam ale mnie to nie pomogło. Człowiek jest stworzony do miłości, do tworzenia rodziny, jeżeli się czuje że się ma takie powołanie to żaden ojciec czy ksiądz nie jest wstanie żadnym kazaniem zabić tej tęsknoty.

lulu
lulu
19.10.14 16:39
Odpowiada na wpis:  Ala

To tak jakby ktoś próbował zagłuszyć głos serca, im bardziej próbuje zagłuszyć tym ono głośniej się drze

lulu
lulu
19.10.14 16:41
Odpowiada na wpis:  Ala

A poza tym uważam, że o.Szustak nie zna się na kobietach, ma podejście do kobiet jak typowy facet, czyli nie rozumie naszych kobiecych uczuć, to jest mój prywatny wniosek

Aga
Aga
18.10.14 13:10

Osobom które chcą uratować swoje małżeństwo polecam film pt. Ognioodporny (Próba ogniowa). Warto obejrzeć !

York
York
18.10.14 05:36

Mam takie pytanie do Was…Czy jak w Nowennie zaczynamy część dziękczynną, to na początku modlitwy wciąż prosimy o łaskę, o którą prosiliśmy w części błagalnej ?

Aneta
Aneta
18.10.14 09:27
Odpowiada na wpis:  York

tak

Józef
Józef
18.10.14 12:51
Odpowiada na wpis:  York

York , niewiem jak reszta , ale w części dziękczynnej , ja dziękuję za łaski o jakie prosiłem w części błagalnej , nawet jeśli jej nie otrzymałem . Chyba że czegoś niewiem , to mnie wyprowadźcie z błędu

Jola
Jola
18.10.14 00:49

Masz rację Oliwio, ale czasami wydaje mi się, że tę modlitwę traktuje się jak ” złotą regułę” do osiągnięcia celu. Mówię to z własnego doświadczenia. Też modliłam się o lepszą pracę, dobrze płatną. To był czas dużych nieporozumień z mężem, gdzieś w głębi serca kłębiła się myśl, że jak ją dostanę to się od niego uwolnię, będę samodzielna. Cóż czekm już dwa lata i …dziekuję Bogu, że nie spełnił mojego życzenia. Dziś mąż jest najwspanialszym facetem, rozumiem co jest sensem małżeństwa, wspaniała relacja w rodzinie z dziećmi, to są łaski dodatkowe co otrzymałam. No cóż z pokorą czekam na ten… Czytaj więcej »

Jola
Jola
17.10.14 23:43

Basiu, chyba nie ze wszystkim się zgodzę co napisałaś oceniając, że ludzie muszą nauczyć się modlić. Czasami i same westchnienia żalu, przebłagania, prośby są dla Boga cenniejsze niż wypowiadanie formułek. Zresztą Jezus powiedział, że nie przyszedł do tych co się dobrze mają ale do chorych, udręczonych. Myślę, że nie nam jest wolno oceniać modlitwy innych bo nie znamy wartości tych modlitw w ” oczach Bożych”. Jezus powiedział ” ani umysł ludzki ani anielski nie pojmie czym jest Miłosierdzie Boże”. On zna głębię naszej duszy i według tego rozdaje nam Łaski.

Oliwia
Oliwia
18.10.14 00:06
Odpowiada na wpis:  Jola

Dokładnie Jolu, każdy wielbi Boga na swój sposób, jedni długimi modlitwami, inni śpiewem, jeszcze inni krótkimi westchnieniami. Ale odnosząc to do Nowenny Pompejańskiej to aż nie chce mi się wierzyć, że osoba która ją podejmuje i kończy jest z modlitwą od święta. To jest jednak regularna modlitwa, wymaga czasu, nie raz zmiany naszego grafiku dnia, zatem każdy kto ją podejmuje i kończy ma w sobie pewnie ogromną potrzebę wysłuchania tej prośby a jednoczenie zawierzenia i wiary w to, że pomoże. Trudno jest coś klepać bez sensu przez tydzień, a co dopiero 54dni, ludzie słabej wiary odpadają po drodze, to jest… Czytaj więcej »

basia
basia
18.10.14 11:14
Odpowiada na wpis:  Jola

Jola mowa jest tu o samej modlitwie i o otrzymywaniu łąsk lub nie otrzymywaniu dlaczego się tak dzieje wiec na tym sie skoncentruj a to co piszesz odbiega od tematu i uważam że jezeli ktoś pisze że latami się modli o coś i nie otrzymuje to jest wielka bzdura bo wcześniej czy póżniej Bóg Pomaga tylko Ci ludzie są ślepi że tego nie otrzymuja albo sami nie wiadomo czego chcą w życiu i tak w efekcie nic ne otrzymują bo nie podejmuja istotnej wspópracy z łaska bożą albo wogóle nie wiedza co to jest łaska boza i kiedy przychodzi .

lulu
lulu
18.10.14 15:40
Odpowiada na wpis:  basia

Basia masz rację: „jezeli ktoś pisze że latami się modli o coś i nie otrzymuje to jest wielka bzdura bo wcześniej czy póżniej Bóg Pomaga tylko Ci ludzie są ślepi że tego nie otrzymuja albo sami nie wiadomo czego chcą w życiu i tak w efekcie nic ne otrzymują bo nie podejmuja istotnej wspópracy z łaska bożą albo wogóle nie wiedza co to jest łaska boza i kiedy przychodzi”. Ale czy Bóg nie może sprawić żeby ci ludzie zobaczyli, czy Bóg nie może sprawić żeby wiedzieli czego chcą, czy Bóg nie może sprawić żeby podjęli współpracę z łaską Bożą, czy… Czytaj więcej »

basia
basia
18.10.14 20:20
Odpowiada na wpis:  lulu

lulu może oczywiscie ale ja Boga o to prosiłam żebym wiedziała i odczuła co to jest łaska boża bo wiedziałm ze mogę ja przeoczyć bo oczywiście wiedziałam ze on mi pomoze ale ja w tej kwestii mogę byc ułomna no i pomoc otrzymałam myślę że to Duch Świety wtedy przybywa nam z pomocą

basia
basia
17.10.14 23:12

Agniecha dobrze napisałaś właśnie jest tak że inni zazdroszczą innym ze otrzymują to o co oni proszą a Ci nie dlaczego? Bo albo żle się modlą i nie wiedzą co to jest modlitwa i jak sie modlić albo cos tam klepią bez sensu a jak widza ze BÓG im natychmiast nie pomaga ja sobie zażyczą to juz mają wielkie pretensje ze albo nie ma Boga albo ze im akurat nie pomaga . Ludzie nauczcie sie prawidłowo modlić i nie zazdroście innym łaski bożej bo to jest grzech, a poza tym rzeczywiscie są ludzie wybrani którzy więcej otrymują dlaczego? Bnaprawdę są… Czytaj więcej »

Oliwia
Oliwia
17.10.14 23:49
Odpowiada na wpis:  basia

aha czyli Ci co nie wyprosili łaski to według Ciebie to nie potrafią się modlić, nie są oddani Bogu i Bóg ich nie wybrał na ulubieńców? Klepią bez sensu? Oj Basiu obyś Ty nie była kiedyś w sytuacji, że będziesz prosić, błagać, modlić się i nic nie wymodlisz miesiącami, latami, i jeszcze ktoś Ci powie, że klepiesz bez sensu. Iście chrześcijańska postawa.

AgnieszkaC
AgnieszkaC
18.10.14 08:49
Odpowiada na wpis:  Oliwia

Po co odpisywałaś jej, ona jest jasnowidzem, wie lepiej jak się modlimy i ile lat trwa to „natychmiast”.

basia
basia
18.10.14 11:09
Odpowiada na wpis:  Oliwia

No własnie tak jest jak nie wyprosili łaski tzn że czy to tak trudno zrozumież?

Oliwia
Oliwia
18.10.14 15:17
Odpowiada na wpis:  basia

a w jakiej mądrej książce to wyczytałaś? Jeśli uważasz, że modlisz się tak dobrze, że Bóg zawsze Ci daje wszystko to bardzo proszę o modlitwę za głodujące dzieci oraz za prześladowanych chrześcijan i pokój w krajach islamskich. Gdybym ja miała taką moc, i taką siłę modlitwy, uratowałabym świat od głodu i wojny.

roszpunka
roszpunka
18.10.14 15:19
Odpowiada na wpis:  Oliwia

Tak to już jest, Oliwko. Syty głodnego nie zrozumie, niestety.

basia
basia
18.10.14 20:31
Odpowiada na wpis:  roszpunka

Oliwio i myślisz ze nie modliłam się za głodujące kraje i dzieci ? I Tu Cię zaskoczę takim czymś że przed paroma latay właśnie modliłam się za głodnych i jaka była odpowiedż Boga? Za jakijś miesiąc po tym usłyszałąm w mediach że wiele sławnych piosenkarzy i zespoołów organizują charytatywne koncerty na rzecz pomocy głodnym w Afryce . Zebrano wtedy miliony dolarów na ten cel zapewne nie tylko ja się o to tylko modlę ale napewno BÓG wysłuchuje i nie wierze w te cał paplaninę że latami się trzeba modlić wszystko zależy tu od naszej postawy do modlitwy i zawierzenia i… Czytaj więcej »

AgnieszkaC
AgnieszkaC
18.10.14 21:54
Odpowiada na wpis:  basia

Wzajemnie.

Łukasz
Łukasz
17.10.14 23:09

Kto wytrwa do końca będzie zbawiony.

Agniecha
Agniecha
17.10.14 22:52

Moi Drodzy , Nikt nie zapowiedział , że życie jest łatwe . Każdy ma swoja drogę – jedni zdawałoby się łatwiejszą – drudzy usłaną kamieniami i cierniami … Mnie dał Pan Bóg ciężar – myślę sobie – za duży dla mnie ! Ale wiecie co tak naprawdę jestem Mu wdzięczna za to bo Uwierzył we mnie , że dam radę ! Nawróciłam się , odmówiłam 3 Nowenny i jestem naprawdę zadowolona z owoców jej odmawiania i zapewne niebawem złożę świadectwo . Trwam przy Bogu , regularnie spowiadam się , chodzę do kościoła aby spotkać się z Bogiem na Mszy Św,… Czytaj więcej »

AgnieszkaC
AgnieszkaC
17.10.14 22:18

A mnie to nie pociesza 🙁
W tym akurat przypadku to sam sobie narobił „bigosu”, to musiał do egzorcysty iść.

Oliwia
Oliwia
17.10.14 22:09

haha AgnieszkaC pomyślałam o tym co Ty…inni sobie wymodlą pałacyki, samochody, może jeszcze wczasy a ja i Ty nic, nawet podstawowych rzeczy. Jest gdzieś w Piśmie Św. taki fragment mówiący o tym, że tym którzy mają mało zostanie jeszcze zabrane, a tym co maja dużo dodane. I tak to niestety jest. Pociesza mnie jedynie to, że nie jest ze mną aż tak źle, żebym słyszała głosy, musiała chodzić do egzorcysty i może psychologa jeszcze.

Ala
Ala
18.10.14 09:37
Odpowiada na wpis:  Oliwia

nie przejmuj się Oliwio, pierniczą trzy po trzy. Trzeba by znać ich życie, charaktery i działania. wtedy np. mogłoby się okazać, że ktoś np. taki York sam sobie te niby łaski zrobił, bo powiedzmy jest cwany i zaradny w pracy i pewnych sferach życia, gdzie się układa, a tam gdzie się nie układa np. małżeństwo to taka osoba wykazuje same złe cechy i oto odpowiedź dlaczego nawet NP nie pomaga.

Krysia
Krysia
17.10.14 22:03

York skoncz odmawiac nowenne i zacznij modlic sie modlitwą w sprawach beznadziejnych do św.Rity .Modlitwe znajdziesz w internecie .Tą modlitwę zacznij już jutro .Nie jest ona długa .Bądz dobrej myśli .

aaaaaa
aaaaaa
17.10.14 20:52

szkoda, ze tylko wybrani doznaja cudów

AgnieszkaC
AgnieszkaC
17.10.14 11:41

Innym, budowę domu wysłuchuje a mi.
ach szkoda gadać…

beata
beata
17.10.14 11:29

Najpiękniejsze chwile w naszym życiu nigdy nie są powodem rzeczy materialnych, to czas kiedy kochamy i czujemy się kochani, kochani przez samego Boga który w swojej doskonałości wybrał tak niedoskonałych ludzi.

anna
anna
17.10.14 10:52

Basiu wspaniale swiadectwo.I ja pragne swojego domule ,araczej jest to malo realne i poki co myslimy o podniesieniu domu.Niestety wszystko wyjasni sie w przyszlym roku,czy otrzymamy kredyt.Caly czas sie modle i powiem szczerze,ze popadam w obled codziennie o tym myslac.

Sylwia
Sylwia
17.10.14 10:48

Dziekuje za to swiadectwo!!! Tak sie zdarzylo, ze my z mezem tez sie modlimy o budowe domu. Na modlitwe nowenna, zdecydowalismy sie po tym jak sie zorientowalismy,ze firma budowlana, jakiej zaufalismy okazala sie nieuczciwa!! Modlimy sie i ufamy,ze Bog nas poprowadzi. Bywa bardzo trudno… ale bardzo potrzebujemy pomocy od Pana Boga w tej sprawie, ze walczymy mimo trudnosci.

anna
anna
17.10.14 10:46

York jak wiele osob i ja polecam Ci ksiazke ” MOC UWIELBIENIA”. Miej w swoim sercu,glowie i uszach slowa,ktore uslyszales” ZONE I ROZANIEC ODZYSKASZ”.
Wierze mocno,ze sa to slowa Pana,a On jest Prawda,w to wierz i nie watp.Chwala Panu za Twoje nawrocenie!!! Modl sie i nie ustawaj!!!

Sylwia
Sylwia
17.10.14 10:27

York, piszesz: „Przez różaniec i koronkę doświadczałem tyle łask, że zwykłemu zjadaczowi chleba w głowie by się to nie pomieściło. A jednak pojednania w małżeństwie nie wymodliłem.” Skup się na tych łaskach, które otrzymałeś, skoro ich tyle było, to znaczy, że Bóg Cię słucha! Człowieku, Ty trafiłeś „dziwnym zbiegiem okoliczności” do egzorcysty – Ty wiesz, jak wielka jest ta łaska? być w rękach księdza, który walczy o Twoją duszę? o TWOJĄ DUSZĘ. A Ty się skupiasz na tym, że żona do Ciebie nie wraca??? Piszesz: „W pierwszym dniu nowenny ktoś bezinteresownie stanął przede mną i wyciągnął mnie niespodziewanie z kłopotów… Czytaj więcej »

Ala
Ala
17.10.14 19:58
Odpowiada na wpis:  Sylwia

Nie warto się tym zajmować, facet chyba sobie zmyśla. Jednak warta uwagi jest jedna sprawa, która dotyczy wielu osób mówiących o tym jak chcą ratować małżeństwo (czy związek) a walczą i kłócą się z tą drugą stroną. To jakiś koszmar. może jeszcze obrażają te drugie strony? takim ludziom w ich sytuacjach może pomóc tylko pokora, grzeczność, inaczej sami odpychaja ich od siebie. chcą coś i odrzucają jednocześnie.

Jolanta
Jolanta
17.10.14 10:22

York, po raz pierwszy składam komentarz na tej stronie i to własnie Twój list mnie do tego zmotywował. Ja od ponad dwoch lat odmawiam Nowennę Pompejańską. Część moich próśb zostało wysłuchanych, napiszę kiedyś o tym Świadectwo. Wciąz jednak w moim zyciu jest niespokojnie i boję się bardzo o przyszłość mojego syna, ale jestem cierpliwa i wciąż się modle. Proszę Cię, nie ustawaj w modlitwie. Nie wątp, nie poddawaj się. Będzie tak, jak Pan Bóg chce, niech się stanie Jego wola, ale my nie możemy, albo inaczej: nie powinnismy watpić i poddawać się. Małe cuda przecież juz są u Ciebie –… Czytaj więcej »

Dagna
Dagna
17.10.14 10:13

Nigdy się nie poddawaj!Pamiętaj,że Matka Boską Ci obiecała! Zaufaj jej i we wszystkim pokładaj nadzieję, a samo się poukłada. Odmawiaj dalej.

74
0
Co o tym sądzisz? Napisz swoją opinię!x