Danuta: Odnalezienie miłości

Świadectwo, którym pragne sie z Wami podzielic dotyczy Nowenny odmówionej przed prawie 3 lata temu w intencjii dobrego męża. Poznałam chłopaka, który po roku czasu poprosił mnie o rękę i za kilka miesięcy mamy ślub. Oboje modliliśmy się o znalezienie miłości. Jestesmy bardzo sczęśliwi. Dziękuję za wszystko Maryi. 🙂 Nowenne pompejańską odmawiałam kilka razy w róznych intencjach, miałam dużo różnych chwil, ale wiem, że warto. Odmawiając Nowennę, bardzo mnie zmieniła, bardzo zbliżyłam się do Boga i Maryji. Nie bójcie sie, że nie wytrwacie w odmawianiu nowenny, ona pomaga, daje wsparcie,spokój wewnetrzny, po prostu jest z Tobą. Badżcie silni i Szcześć Boże.

- nowenna pompejańska

od 31 maja

Przygotuj się razem z nami!

0 0 głos
Oceń ten wpis

Nasze intencje modlitewne:

 
Powiadamiaj mnie o odpowiedziach
Powiadom o
guest
18 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Xyz
Xyz
04.06.18 18:22

To jest swiadectwo. Oboje modlili się o znalezienie milosci i sie odnalezli, a nie jeden jedna rzuca lezie do innej, tamta mu kopna w zad to powraca do poprzedniej jak gdyby nigdy nic. A tutaj konkrety. Powodzenia!

Beata
Beata
04.06.18 18:49
Reply to  Xyz

Jak nie masz nic do powiedzenia to się zamknij i nie oceniaj nikogo bo Bóg i Maryja wie co robi i widocznie tak miało być,a ty widocznie nie umiesz kochać albo nigdy nie kochałeś nikogo skoro tak MÓWISZ!!

Xyz
Xyz
04.06.18 19:04
Reply to  Beata

Co z mojej strony złego zostało napisane? Aha czyli prawda w oczy kole. Facet Cię nie chce a Bóg ma go zmusić do powrotu haha. Może jak go piekłem postraszy to wróci…

Beata
Beata
04.06.18 19:10
Reply to  Xyz

Skoro Maryja sprawiła że wrócił to chyba chciał co nie ? Nikt go nie zmusił może zrozumiał że ja kocha a nie tamtą więc nie oceniaj nikogo patrz na siebie to jest grupa co ludzie się wspieraja jak chcesz oceniać kogoś a tym bardziej Boga bo widocznie jego oceciasz bo to on sprawił że chłopak wrócił to idź na inny portal albo zostaw to dla siebie

Xyz
Xyz
04.06.18 19:40
Reply to  Beata

Piszemy pod złym świadectwem! To nie to! To dotyczy swiadecwa „Emilia-To Maryja pomogla…” Beata, rozumiem że jesteś z tych kobiet „miłosnych i romantycznych”, ale czy Ty jesteś ślepa? Zauważ, facet odgonił ją od siebie jakimiś dziecinnymi tekstami, że nie chce jej młodości zmarnować i niech sobie pójdzie. Co lepsze jest od niej starszy a jakoś o tym nie wiedział przed rozpoczęciem z autorką związku? Nagle nowa baba, ślubne plany. Przecież nie minął rok a kilka miesięcy a on już innej miał ślubować. Tamta go kopnęła w zad to wrócił do autorki! I co nagle jemu nie przeszkadza nic? Już może… Czytaj więcej »

Beata
Beata
04.06.18 19:43
Reply to  Xyz

To czemu Maryja sprawiła że wrócili do siebie ?

Xyz
Xyz
04.06.18 19:51
Reply to  Beata

I to nie Maryja sprawila, ze on wrocil tylko cos mu z tamtą drugą nie wyszło więc powrócił do pierwszej opcji bo co tu z braku laku robić. Myslisz, ze Bog dalby jej faceta, ktory z inna niedawno sypial? Bo w czystosc to ja tutaj nie wierze. Takiego, który sam nie wie czego chce a mialby byc mezem? Nawet konsekwentny nie jest, podał powod dla ktorego powinno sie rozstać i nawet nie potrafi sie zastosowac do niego. I on mialby poprowadzic malzenstwo? Byc glowa rodziny? Stare chłopisko a niedojrzałe. Młodsze kobiety to od starszych facetów powinny czerpać radość, zyciową madrosc,… Czytaj więcej »

Xyz
Xyz
04.06.18 19:54
Reply to  Xyz

Autorka moze dostac meza, ale pewnie Bog go dopiero szlifuje by sie na !eza nadawal. Zobacz w swiadectwie Danuty oboje byli sami i sie modlili o milosc a u Emilii normalna sprawa, ludzie przeciez sie dobieraja w pary i rozchodzą. Nie wiem byc moze Emilia musi pobyc z tym niedojrzalym pacanem by docenic tego, ktorego Bog byc moze dla niej szykuje. Chociaz ja nie popieram tkwienie w tej relacji , takim chlopem. Lepiej samemu przy Bogu dojrzec niz przy tamtym chłystku.

Xyz
Xyz
04.06.18 19:55
Reply to  Xyz

To ze jak odmowila nowenne nie oznacza, ze jak z tamta sie rozstal to juz cuda sie dzieja i juz rachu ciachu Maryja zainterweniowala by byli ze soba. Poza tym co nagle to po diable.

też Ania
też Ania
04.06.18 18:35

Dzięki za świadectwo. Bardzo budujące. Dużo dobra. A można zapytać gdzie się poznaliście? Czy byłoby nietaktem gdybym zapytała o Wasz wiek (tak w przybliżeniu)?

też Ania
też Ania
04.06.18 20:49

Jaka szkoda, że w gąszczu komentarzy całkowicie zagubił się sens świadectwa Danuty.

Tina
Tina
04.06.18 22:51

Gratulacje, powodzenia

maria
maria
05.06.18 09:52

Piekne, swiadectwo, niech Wam Bog blogoslawi, oby takich wiecej

Anonim
Anonim
05.06.18 21:57

Ja też modliłam się o dobrego męża. Fakt spotkałam chłopaka, który bardzo mi się spodobał. Niby jesteśmy razem, alw bardzo wątpliwe czy bedziemy. On nie jest wierzący, o ślubie nie ma mowy. W sumie jesteśmy ale nie jestesmy razem. Tak naprawdę nic nas nie łączy, a za chwilę będzie 3 lata jak się spotykamy.

irena
irena
06.06.18 10:30
Reply to  Anonim

anonim a moze Pan Bog postawil na twojej drodze tego chlopaka i dzieki tobie moze on sie jeszcze nawroci na nasza wiare ,tego nie wiesz ,nikt nie wie jakie sa plany boze i jak nasz czesto zaskakuja

Saa
Saa
06.06.18 21:55
Reply to  irena

Może tak być jak Pani pisze, ale na miejscu kobiety nigdy nie brałabym się za nawracanie faceta, z którym chce się być. Skoro Bóg postawił na jego drodze tyle kościołów, wspólnot, ludzi i okazji a on wprost tego unika a może i nawet tym gardzi (?) To dla dobra ewentualnych kandydatek- omijać bo jako potencjalnego męża. Można próbować rozmawiać o Bogu,ale nigdy- przenigdy „Nie zaprzęgać się w jedno jarzmo z niewierzacymi”… Tak mówi Pismo św.i praktyka życia pokazuje to samo…

Ania
Ania
08.06.18 18:25

Piekne swiadectwo, ja tez modle sie o dobrego meza juz od 3 lat i jak narazie nie zostalam wysluchana, ale to chyba jeszcze nie dobry moment dla mnie, Gratuluje wam obu na nowej drodze zycia

Inna
Inna
17.10.19 23:11

Gratuluje. Ja się modlę o odzyskanie mojej miłości, ale nie zostałam wysłuchana. Po tylu miesiącach szanse są raczej równe zeru, wszystko się pogorszyło.

18
0
Co o tym sądzisz? Napisz swoją opinię!x
()
x