EWA: Otrzymane łaski (praca)

Matka Boża wysłuchała mojej prośby o utrzymanie pracy.Odmówiłam dwie nowenny,długo wzbraniałam się przed rozpoczęciem ale tak zwyczajnie mówiąc " nowenna chodziła za mną ". Chwilami byłam zdziwiona, że jestem w stanie tyle czasu przemodlić.
Read More

Urszula: powrot corki na lono rodziny

Dziekuje Matce Boskiej za jej oredownictwo i opieke, moje zaufanie i wiara w Nowenne Pompejanska sa bezgraniczne, w ciezkich, rozpaczliwych chwilach naszego zycia zaufajmy Bogu.
Read More

Pawel: niemozliwe….

Prosze was o modlitwe za mnie, abym wytrwal w waznej dla mnie intencji. Modlcie sie i nie przejmujcie brakiem tego o co prosicie. Maryja wysluchuje kazdej modlitwy i da nam to co bedzie dla nas najlepsze i w najlepszym czasie.
Read More

P: Różaniec stał się dla mnie moim przyjacielem..

Obecnie mamy dla siebie bardzo dużo cierpliwości i zrozumienia i wierzę że to zaoowocuje w naszą przyszłością w której różaniec juz zawsze będzie mi bardzo bliski..
Read More

Bożena: Uratowanie małżeństwa i uzdrowienie z choroby.

Za parę dni kończę drugą nowennę,na stronę trafiłam gdy szukałam pomocy bo nie wiedziałam gdzie szukać.Nowennę odmówiłam o ratowanie mojego małżeństwa.Nie było dna bez kłótni,mąż przez tydzień nie odzywał się.Po paru dniach nowenny mąż zaczął mnie przepraszać i z dnia na dzień było coraz lepiej.Pierwszą nowennę zaczęłam odmawiać 2.04.2014r.A 16.04...
Read More

Angelika: Dzięki Matce Najświętszej mam córeczkę

Witam . O Nowennie Pompejańskiej dowiedziałam się od mojej mamy ale wydawała mi się nie do odmowienia ponieważ dziesiątek różańca wydawał mi się ciężki do zamówienia . Ale jednak po jakimś czasie podjęłam się odmawiania NP w intencji zdania egzaminów i mimo że jej nie skończyłam Matka Boża pomogła mi zdać egzaminy . Nowenne kolejna zaczęłam odmawiać w intencji pomyślnego rozwiązania ciąży i zdrowia dla dziecka mimo iż do ósmego tygodnia ciąży nie było widać dziecka na usg a bthcg wzrastało modlilam się dalej w końcu pokazała się dzidzia . Jestem po jednym poronienieniu dlatego bałam się o utrzymanie ciąży . Całą ciążę odmawialam NP i cały czas ktoś mnie straszył nie mogłam wypowiedzieć intencji ponieważ cały czas ktoś mówił że nie urodze źle się działo w domu śniły mi się koszmary małe trumienki to było straszne zły chciał abym przerwała modlitwę a ona była silna nie mogłam się skupić na modlitwie miałam dużo stresów w ciąży cały czas słyszałam dziwne głosy myślałam że wariuje ale to zły straszył . Wysłałam intencję na Mszę w Pompejach doprawiłam pierwsze soboty miesiąca obiecałam Matce Najświętszej że dam na drugie imię Maria zaczęłam w tej ciąży się nawracać chodzić do kościoła spowiedzi nastąpiła we mnie wewnętrzna przemiana wszystko za sprawą różańca mimo tych wszystkich trudności różaniec sprawia mi przyjemność . Wiem że to cud że dzieciątko pokazało się na usg chociaż podejrzewałi lekarze ciążę pozamaciczną wiem że Matka Najświętsza opiekowała się mną podczas ciąży i porodu miałam swojego lekarza prowadzącego cudowne położne jedna bardzo wierzaca modlila się za mnie kazała powtarzać słowa Jezu Ufam Tobie. Jednym słowem dzięki Matce Najświętszej mam córeczkę . Dziękuję i trwajcie na modlitwie mimo przeciwności. Pozdrawiam

Regularny biuletyn pompejański!

Otrzymuj wiadomości pompejańskie na e-mail

Zapisując się do tego biuletynu, będziesz otrzymywać informacje związane z nowenną pompejańską, Pompejami, sanktuarium w Pompejach, ważnymi wydarzeniami oraz wyjątkowymi promocjami. Zostań z nami w kontakcie!

A Ty co o tym myślisz? – Napisz komentarz

1 Komentarz do "Angelika: Dzięki Matce Najświętszej mam córeczkę"

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
irena
Gość
andzeliko w przypadku mojej corki bylo podobnie ,zaczela plamic i poszlysmy na ostry dyzur do szpitala ,lekrka powiedziala ze jest ,ale puste jajo plodowe ,bylo to w piatek wieczorem ,w poniedzialek miala sie zglosic na tzw czyszczenie ,ale lekarka ktora mnie leczyla powiedziala mi zeby ona sie nie spieszyla z pojsciem na oddzial ,wiec czekalysmy do nastepnego piatku ,caly tydzien modlilysmy sie do sw.Rity ,nie znalam wtedy jeszcze nowenny pompejanskiej ,kiedy corka po tygodniu poszla do szpitala okazalo sie ze jest dzidzius ,nawet nie chce myslec gdyby poszla za szybko do szpitala ,dzis cieszymy sie takim poltora rocznym franiem i… Czytaj więcej »

Czy wiesz, że autor

nowenny pompejańskiej

napisał też…

Miesięczne nabożeństwo

do świętego Józefa

w sprawach trudnych

w ROKU ŚW. JÓZEFA!