Grażyna: świadectwo Nowenny Pompejańskiej

Nowennę odmawiam od 01.11.2016 r. kończę 24.12.2016 . Już czuję że Matka Boska wysłuchała mojej prośby mimo dalszego odmawiania.Początkowo odmawiałam z trudem ale każdy dzień był coraz łatwiejszy.Teraz rano budzę się i staram się cały różaniec odmówić od razu.
Read More

Beata: moje dziecko

Tylko Maryja i Jezus dawali nam nadzieję, że ktoś nam pomoże. W dzień objawień fatimskich jej wzrok stał się przytomny. Dziękujemy Ci Matko Rozancowa
Read More

Aleksandra: Pomyślałam że to ostatni ratunek i rozpoczęłam modlitwę.

tylko dzięki tej Modlitwie i pomocy Matki Najświętszej.
Read More

Sławomira: Ukochana córeczka – już druga :)

Kilka lat temu rozpoczęła się moja znajomość z Nowenną pompejańską. W tym czasie udało nam się wyprosić u NMP nasz cud - ukochaną córeczkę Klarę. Po ponad roku od jej narodzin rozpoczęliśmy starania o drugie dziecko. Podobnie jak poprzednim razem, to wcale nie okazało się takie proste.
Read More

Paula: Dziekuję Mamusiu

Ndszedł czas i na mnie. Dzieją się Cuda!!! Pierwszą Nowenne odmówiłam w intencji daru rodzicielstwa, cudu macieżyństwa i ojcostwa. Mamy bardzo złe wyniki badań i na prawdę, jeżeli nam się uda,a wiem,że tak będzie to będzie prawdziwy Cud!!Oczywiście pojawiały się trudności, zwłaszcza w pierwszej Nowennie - zły działał bardzo silnie,ale...
Read More

Robert: Ciagła walka z pokusami

Szczesc Boze ! Moja 6 Nowenne odmawialem za moich rodzicow,o wszystkie laski dla nich potrzebne.Skonczylem ja 30 stycznia 2016 roku.Na razie mot tato zaczol sie czesciej spowiadac i przyjmowac Komuniw Sw.,co wczesniej robil bardzo rzadko.

Mysle,ze na wiecej lask nalezy troche poczekac i jezeli bedzie taka wola Boza,to moi rodzice dostana te laski,ktore sa im najbardzie potrzebne w danym czasie.Moj tato troche naduzywa alkoholu i mam nadzieje,ze dostanie tez laske picia w malych ilosciach albo calkowitego uwolnienia od alkoholu jaka ja dostalem podczas odmawiania Nowenny Pompejanskiej,za co jestem bardzo wdzieczny Bogu i Maryji.Moja 7 Nowenne skonczylem 24 marca 2016 a byla ona w intencji o to,zebym mial wstret i obrzydzenie do pornografii,fantazji erotycznych,programow i filmikow o tresciach erotycznych i nieczystych mysli.Wczesnie bylem od tego uzalezniony i zostalem uwolniony od masturbacji podczas odmawiania Nowenny,jednak wcale o to nie prosilem.Jednak mysli nieczyste,jakies tam programy i filmiki o tresciach erotycznych nieraz sie pojawialy oraz fantazje erotyczne.Mysle,ze Bog chcial mi pokazac przez te grzechy,ze jeszcze sa one we mnie i zeby sie za to modlic Nowenna.Mysle,ze juz jest lepiej pod tym wzgledem,ale jest to jak to mowi ks.Piotr Glas ,ciagla walka z pokusami.Mam tego swiadomosc i jezeli bedzie taka wola Boza,to bede z tego calkowicie uwolniony.Odmawiam tez Nowenne do Maryji Rozwiazujacej Wezly.Odmawiam ja glownie za dzieci i personel przeczkola w ktorym pracuje.Mieszkam i pracuje w Danii a tam ludzie sa daleko od Boga.Nawet dzieci sa bardzo poranione nie mowiac juz o doroslych.Czuje taka potrzebe odmawiania Nowenny do Maryji Rozwiazujacej Wezly .Kochani ,Nowenna Pompejanska to jest najlepsza rzecz,jaka mogla mnie spotkac w moim zyciu,ktore wczesniej bylo marne a teraz sie odmienilo i to jak.Ja moge to powiedziec,ze warto odmawiac ta Nowenne Pompejanska i zachecam Was,zebyscie ja odmawiali czesto.Dziekuje Boze za laski ,ktore ja otrzymalem i moja rodzina.Dziekuje Ci Maryjo za Twoje wstawiennictwo za mnie do Twojego syna,Jezusa.Dziekuja za ochrone przed wszelkim zlem.Z Bogiem

Regularny biuletyn pompejański!

Otrzymuj wiadomości pompejańskie na e-mail

Zapisując się do tego biuletynu, będziesz otrzymywać informacje związane z nowenną pompejańską, Pompejami, sanktuarium w Pompejach, ważnymi wydarzeniami oraz wyjątkowymi promocjami. Zostań z nami w kontakcie!

A Ty co o tym myślisz? – Napisz komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Czy wiesz, że autor

nowenny pompejańskiej

napisał też…

Miesięczne nabożeństwo

do świętego Józefa

w sprawach trudnych

w ROKU ŚW. JÓZEFA!