Marcin: dostałem to o co prosiłem

Jakiś czas temu po odmówieniu Nowenny Pompejańskiej, która jak mi się wtedy wydawało nie została wysłuchana zawiedziony i rozczarowany napisałem tu w zasadzie antyświadectwo, ale Jezus wie najlepiej kiedy dać to o co prosimy 🙂 W około miesiąc po zakończeniu Nowenny Pompejańskiej dostałem to o co prosiłem – trochę inaczej, ale dostałem, a więc Chwała Ci Panie, a Tobie Maryjo z całego serca dziękuję i proszę o Twoją opiekę.

Chcesz pomóc? Zapraszamy! 

Wesprzyj nasze działania

i zostań darczyńcą!

15
A Ty co o tym myślisz? – Napisz komentarz

avatar
12 Wątki komentarzy
3 Wątki z odpowiedziami
0 Obserwujący
 
Najpopularniejsze
Najgorętsze
7 Autorzy
Marek (adm.)Annamoim zdaniemLaurencjaTeresa.A Autorzy ostatnich
  Powiadamiaj mnie o odpowiedziach  
Powiadom o
Paweł
Gość
Paweł

Wspaniałe świadectwo. Cieszę się, że zaufałeś Matce Bożej i Panu Bogu. Jeśli to nie tajemnica to jakie łaski otrzymałeś?

basienka59
Gość
basienka59

Ze tez wszyscy pisza tak tajemniczo.
Nie wiem ,czy o takie świadectwa chodzi Najświętszej Maryji.
Trochę w to watpie,ale jakby co to przepraszam.
Nosze się z zamiarem napisania świadectwa,i dla czytających ma cos być w tym pouczqjacego?
Pozdrawiam.

basienka59
Gość
basienka59

Czy ta moderacja,to o ile dobrze rozumiem,to CENZURA PO PROSTU
JESTEM ODWAZNA KOBIETA,I JEST TO DLA MNIE IRYTUJACE.CZYLI CO? TYLKO TAKIE GLADZIUTKIE I WYMUSKANE?TO POLOWY TU NIE MA.
CENZURA BYLA ZA KOMUNY,TU MA BYC PRAWDA,NAWET PRZYKRA BYC MOZE CZASAMI,ALE JA SIE TU WIECJ NAUCZYLAM NIZ OD KSIEZY I LUDZI Z ODNOWY,MIMO WSZYSTKO,WIEC MOZE ZLE ROBILAM KIERUJAC SIE TYM CO LUDZIE PISZA,A JESTEM B.WRAZLIWA OSOBA,I NIE ZNOSZE MANIPULACJI.
JESTEM W B.TRUDNEJ SYTUACJI ZYCIOWEJ,DRAMATYCZNEJ,JUZ TU ZRESZTA O TYM PISALAM,BEZ SCIEMY.
POZDRAWIAM JESLU SIE UKAZE:-)

Marek (adm.)
Admin
Aktywny
Marek (adm.)

Pani Basiu, ze zwgledu na sporą ilość wpisów spamowych, kazdy pierwsyz wpis z danego numeru IP trafia na kolejkę do moderacji. Poniważ akurat jestem na krótkim wyjeździe, zatwierdzam je z lekkim poślizgiem.

basienka59
Gość
basienka59

POZDRAWIAM MODERATORA:-)

Marek (adm.)
Admin
Aktywny
Marek (adm.)

Bóg zapłać! Po ostatnim OIOM-ie życzenia zdrowia przyjmuję z radością. 😉

Teresa.A
Gość
Teresa.A

Amen

Laurencja
Gość
Laurencja

Jestes odwazny Ze piszesz drugi raz. Chwala Panu!

Anna
Gość
Anna

Mnie sie wydaje ze Marcin jest raczej uczciwy ze pisze drugi raz, zeby naprawic swoj blad, niz odwazny. Niech Ci watpiacy nie traca nadzieji!!!!

moim zdaniem
Gość
moim zdaniem

Jezus i Maryja nie zawodzą

basienka59
Gość
basienka59

Do LAURENCJA:-) NO CHYBA ODWAZNA,PISZE PRZECIEZ ZE JESTEM ODWAZNA KOBIETA:-) CIESZE SIE,ZE JEST TAKA STRONKA, PISZMY CO NAS BOLI,PISZMY JAK NAM PAN JEZUS I MARYJA POMAGAJA I W CZYM BO CZESTO MOZE TO BYC BARDZO KOMUS POMOCNE,EDUKACYJNE WRECZ, MOZE BYC WSKAZOWKA JAK I O CO PROSIC MARYJE,JAK DZIEKOWAC I ZEBY FAKTYCZNIE ODMAWIAC NOWENNE NA JEJ CHWALE A MOZE NIE NA CHWALE NASZYCH INTENCJI? NO,CHYBA ZE COS MYLE? BO JA TO SIE DOPIERO NAWRACAM OD KILKU LAT.JEST B.CIEZKO. CZASEM STRASZNIE TRUDNO JEST ZROZUMIEC OWOCE MODLITWY,BO NIE SA TAKIE JAKICH OCZEKUJEMY….. CZASEM WYDAJA SIE BYC OKRUTNE? JEDNAK NIE TRACMY NADZIEJI, JA TUTAJ… Czytaj więcej »

basienka59
Gość
basienka59

No i proszę,to o tej odwadze o drugim wpisie jest do Marcina.
Ale mi wstyd,ale jestem durna.
Jak ja się odwaze teraz jeszcze tu cos pisać to ja nie wiem.
Przepraszam.
Tak się ucieszylam ze to do mnie,wybacz Marcinie i w ogóle wszyscy.
Chwała Maryji,ze Cie wysłuchała,wstawila siędo Pana Jezusa ,cieszę się razem z Toba!,szkoda ze tak malo napisales.
Ale mi lyso,no miało być fajnie,wyszło mi jak zawsze,a łzy lecą……

Anna
Gość
Anna

Och! nie placz juz basienka wszyscy napewno Ci wybaczaja, ja juz Ci wybaczylam.
Buzka!

basienka59
Gość
basienka59

Oj,to dziękuje!!!! 🙂
AZ się balam tu zajrzeć.
Przechodze ciężki czas,a tylu ludzi mnie zawiodło,b.boleśnie,instytucje tez,i czuje sie ,,zaszczuta”,wiec histerycznie wręcz wypatruje czegoś dla siebie,ze gdzieś jestem ,,ważna”.Matko Boża pomóż proszę,i innym ,którzy Cie o to proszą.
Najchętniej ucieklabym nad morze,ale to strasznie daleko no i kosztowne.
Pozdrawiam wszystkich.

Anna
Gość
Anna

basienka my tutaj po to jestesmy zeby wspomagac sie nawzajem, a nie dokuczac sobie.
Z Bogiem!