Weronika: zdany egzamin dzięki Matce z Pompejów

Moje świadectwo będzie bardzo krótkie. O Nowennie "nie do odparcia" dowiedziałam się od mojej koleżanki, która dzięki Niej otrzymała wiele łask. Zachęcona tym a jednocześnie lekko przerażona zbliżającą się egzaminacyjną sesją poprawkową, postanowiłam zawierzyć się Matce Bożej w intencji zdania dwóch egzaminów i tym samym zaliczenia kolejnego roku studiów. U...
Read More

Sara: Powrót miłości

Jestem w trakcie odmawiania Nowenny Pompejanskiej. W intencji powrotu miłości między mną a osobą, do której czuje coś więcej. Podobno ta osoba też to czuła. Na samym początku było naprawdę łatwo ta osoba się odzywała widziałam, że Matka Boża jest ze mną. Czułam wewnętrzny spokój i wszystko małymi kroczkami zaczęło się układać.
Read More

Irena: Tylko Ona potrafi nas zrozumieć i kochać bezinteresownie

Szczesc Boze .To jest juz moje drugie swiadectwo,znowu Matka Boza mnie wysluchala.Pomyslalam ,skoro uzdrowila mojego meza z choroby alkoholowej to moze sie zlituje takze nad moja starsza corka,ktora potrzebowala pomocy,bardzo sie o nia martwilam,poniewaz zaczela pograzac sie w depresji.kiedy urodzila synka zaczely sie jej stany depresyjne,pomyslalam wiele matek to przechodzi,pewnie ona tez "depresja po porodowa".Wszyscy w kolo zaczeli jej mowic,maz ,tesciowa chyba i ja raz wspomnialam jej ,ze psycholog ,psychiatra jest jej potrzebny,ona jednak nie zabardzo chciala o tym slyszec
Read More

Alicja: modlitwa o miłość

Mam 16 lat. W wakacje poznałam chłopaka, którego bardzo pokochałam. Wiem, ze może się to wydawać śmieszne z racji na mój wiek, ale jak na możliwości dotychczas poznane to miłość, którą go kocham jest bezkonkurencyjna. Chłopak zostawił mnie pół roku temu. Od tego czasu miał już dwie dziewczyny. Nie odzywał...
Read More

Monika: Udar taty

O nowennie pompejańskiej dowiedziałam się zupełnie przypadkowo. Zaczęłam ją odmawiać, gdy dowiedziałam się o poważnym stanie zdrowia taty (udar i konieczność operacji). Już po tygodniu modlitwy tą nowenną zobaczyłam niesamowite zmiany: stan zdrowia taty poprawił się niesamowicie!Przeczytaj Monika: Udar taty
Read More

Iwona: Odmawiając różaniec doświadczyłam przemiany

Obiecałam Matce Bożej, że napiszę świadectwo uwolnienia mnie z nikotynizmu, a oto efekt mojej obietnicy. Palenie papierosów to silne uzależnienie, które niszczy nie tylko zdrowie fizyczne, ale i „wypala duchowo”. Podejmowałam niejednokrotnie próby rzucenia palenia, ale nie udawało się – paliłam dalej. Zaczęłam odmawiać codziennie różaniec (odmawiam trzy części). Dzisiaj jestem osobą niepalącą od prawie trzech tygodni. Czuję się bardzo szczęśliwa, że nie palę papierosów. Czasami zdarzają się momenty, że przypomnę sobie o paleniu, ale za bardzo się tym nie martwię, bo wiem, że opiekuje się mną Matka Boża. Odmawiając różaniec, doświadczyłam i doświadczam wielu łask. Jeszcze nie otrzymałam tego, o co najbardziej proszę, ale wciąż odmawiam różaniec, bo bardzo kocham Matkę Bożą! Z całego serca dziękuję Jej za uzdrowienie, uwolnienie z nałogu palenia papierosów i inne łaski.

Regularny biuletyn pompejański!

Otrzymuj wiadomości pompejańskie na e-mail

Zapisując się do tego biuletynu, będziesz otrzymywać informacje związane z nowenną pompejańską, Pompejami, sanktuarium w Pompejach, ważnymi wydarzeniami oraz wyjątkowymi promocjami. Zostań z nami w kontakcie!

1
A Ty co o tym myślisz? – Napisz komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Lidia Hojeńska Recent comment authors
  Subscribe  
Powiadom o
Lidia Hojeńska
Gość
Lidia Hojeńska

Mogę powiedziec to samo o paleniu papierosów.Ja też zmagałam sie z tym nałogiem,paliłam 30 lat paczkę dziennie.Próbpwałam rzucic przez kilka miesięcy,używałam plastrów,gumy antynikotynowe,leki, i nic.Nawet próbowałam znachorskich metod z płytkami miedzianymi i wszystko na nic.W końcu zaczęłam modlić się,początkowo o godzinę bez palenia ,potem o dwie i tak stopniowo wydłużałam czas bez papierosa.Aż w końcu zaczęłam sie modlić żeby Matka Boska pomogła mi przeżyc cały dzień bez palenia.I udało się.Nie pale od 9 lat.Módl się i bądź spokojna.