luiza: Nieoczekiwane uzdrowienie z raka

Moja historia z nowenna pompejańska zaczęła się dość zwyczajnie.Moje wołanie o pomoc, gdy już nikt nie może nic zrobić. Diagnoza taty nieoperracyjny guz trzustki. Rak złośliwy - stadium IV. Kilka miesięcy życia. Zaczyna się koszmar...Godziny spędzone w sieci, telefony do szpitali do lekarzy, konsultacje, kłótnie w rodzinie, co jest najlepsze...Podejmowanie...
Read More

Paulina: Praca

Witam :) Pragnę złożyć świadectwo otrzymanych łask za wstawiennictwem Najświętszej Maryi Panny:) Postaram się aby było ono krótkie ale jednocześnie wyrażające WIARĘ w MOC MODLITWY. Drogę swego życia z Maryją rozpoczęłam znacznie wcześniej niż myślałam. Bóg tak kieruje naszymi ścieżkami, że jest to niesamowite! Kiedy wydaje się nam, że nasze...
Read More

Barbara: WIELKIE PODZIĘKOWANIA

Chciałam złożyć świadectwo dot. nowenny pompejańskiej. Odmawiałam ją już kilka razy ale dopiero dziś zdecydowałam się na złożenie tego świadectwa. Moja córka wpadła w depresję po "zawalonych egzaminach" kłótniach z koleżanką i kolegą. Próbowała nawet targnąć na swoje życie. Moja przyjaciółka powiedziała wtedy "tylko nowenna pompejańska". Wówczas odmawiałam ją pierwszy...
Read More

Magdalena: uwolnienie syna

Moi kochani z wielką radością chcę Wam jeszcze któryś z kolei raz powiedzieć o cudownej Mocy Nowenny Pompejańskiej. Jak już pisałam na tym forum doznawałam ja i moja rodzina licznych Cudów za przyczyną Mateczki Pompejańskiej.Między innymi dotknęłam się instalacji prądowej pod napięciem 220(bez uszczerbku na zdrowiu), roczna wnuczka zleciała z...
Read More

Agata: Nowenna o pokój i pojednanie

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Maryja zawsze Dziewica! Moja kolejną nowennę odmówiłam w intencji pokoju i pojednania mojej mamy z bratową.Matka Boża mnie wysłuchała pomału sytuacja zmienia się na lepsze dziewczyny zaczynają odzywać się do siebie.Chwała Panu!
Read More

Agnieszka: proście a otrzymacie

Chciałam podzielić się z innymi, ktorzy na tej stronie szukają ostatniej deski ratunku u Pana z jakąś trudną sprawą, dużo mi pomogły świadectwa innych osób jak je czytałam przed odmówieniem Nowenny Pompejańskiej, więc teraz ja składam świadectwo, proście a otrzymacie, gdyż ja tyle lat prosiłam, a otrzymałam prośbę poprzez wstawiennictwo Matki Bożej w Nowennie Pompejańskiej u Pana, otrzymałam dobrego mężczyzne w wieku 40 lat, ale wrto było, proście, nie traćcie ducha, uwierzcie a otrzymacie

Regularny biuletyn pompejański!

Otrzymuj wiadomości pompejańskie na e-mail

Zapisując się do tego biuletynu, będziesz otrzymywać informacje związane z nowenną pompejańską, Pompejami, sanktuarium w Pompejach, ważnymi wydarzeniami oraz wyjątkowymi promocjami. Zostań z nami w kontakcie!

13
A Ty co o tym myślisz? – Napisz komentarz

avatar
11 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
13 Comment authors
ElaluluAniajoannaPatrycja Recent comment authors
  Subscribe  
Powiadom o
Anna
Gość
Anna

Wspaniale swiadectwo! Bede wiec modlic sie o dobrego meza przy nastepnej nowennie. Wielu blogoslawienstw!

E.
Gość
E.

Chwała Panu 🙂

Barbara
Gość
Barbara

Chwała Panu:)

Kasia
Gość
Kasia

Chwała Panu!

Lato
Gość
Lato

Cudownie, ja też modlę się i czekam, a do 40-estki zostało mi dwa lata.
Wszystkiego dobrego!

Basia
Gość
Basia

To piękne świadectwo. Ja straciłam już nadzieje. Mam też 40 lat i nie mogę nikogo spotkać.

Monika
Gość
Monika

Nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie, że ostatnio pojawił się spory „wysyp” świadectw na temat znalezienia drugiej połówki. Wspaniale, to sprawia że i ja nie tracę nadziei na spotkanie tego jedynego 😉

Barbara
Gość
Barbara

Ja tez sie modle juz 17 dni długo sie zastanawiałam zeby zaczac,ale wkoncu nabrałam siły i Bogu dziekowac.modle sie o poprawe mojej sytuacji bo lecze sie na raka i roznie to moze bywac.Wiem ze te łaski moze kiedys otrzymam.Wszystkim modlacym zycze duzo wiary i wytrwałosci w odmawianiu NOWENNY.BARBARA.

Patrycja
Gość
Patrycja

Monika zgadzam się dużo świadectw teraz jest wstawianych o znalezionych połówkach a już kolejny raz czytam że 40 latkowie:)mi brakuje 8 lat do 40 ale ufam i wierzę że Pan Bóg postawi na mojej drodze moją połówkę:)pozdrawiam

Ela
Gość
Ela

Patrycjo, ja też mam 32 l., ale szczerze to zupełnie wątpię, abym kiedyś z kimś miała się związać. Także stwierdziłam, że nie będę się o to modliła, ale 40 -tka nie jest jakimś wiekiem granicznym tutaj:). Pisz, że masz 32, a nie że Ci do 40 brakuje:). Ja tam sobie mówię, że wciąż mam 30.

joanna
Gość
joanna

Tak, żyjemy, ale kiedyś umrzemy i po co to wszystko, radość, smutek, cierpienie, bogactwo, bieda, wszystko się ciągle przeplata. Komu chcemy się podobać ? Jeżeli Bogu – najbardziej, to reszta i to co nas w życiu doświadcza – nie ma większego znaczenia. Byśmy mieli tylko umiejętność wsłuchiwania się w głos Boży i reagowania na Jego głos, który chce nas poprowadzić we właściwym kierunku, to nie ma znaczenia ile wycierpimy, bo cierpienie jest nieodłącznym towarzyszem ziemskiego życia, a chwile szczęścia, jak nam się wydaje, tylko epizodami, które mogą się przytrafić, ale nie muszą. I nie nam o tym decydować – niestety,… Czytaj więcej »

Ania
Gość
Ania

Mam do Was troche inne pytanie. Kiedy ktos cale zycie pragnie miec druga polowke, ale nie bedzie mu to dane, np. przedwczesna smierc, myslicie ze taka osoba bedzie miala chociazby w Niebie takiego kogos,,spotkac´´, skoro nie dane jej bylo na ziemi. Jak myslicie?

lulu
Gość
lulu

Aniu nie będzie mieć
„Jezus im odpowiedział: „Dzieci tego świata żenią się i za mąż wychodzą. Lecz ci, którzy uznani zostaną za godnych udziału w świecie przyszłym i w powstaniu z martwych, ani się żenić nie będą, ani za mąż wychodzić. Już bowiem umrzeć nie mogą, gdyż są równi aniołom i są dziećmi Bożymi, będąc uczestnikami zmartwychwstania.” Łk 20, 34 – 36
Tam jest inny świat, inne priorytety, tam nie ma samotności

Czy wiesz, że autor

nowenny pompejańskiej

napisał też…

Miesięczne nabożeństwo

do świętego Józefa

w sprawach trudnych

w ROKU ŚW. JÓZEFA!